Általános szerződési feltételek és adatvédelmi nyilatkozat

Jelen Szabályzat (a továbbiakban: Szabályzat) a www.fujitsuklima.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) működtetett online piactéren (webshop) keresztül megrendelt termékek vásárlására irányadó. A Szabályzat alapján a Felhasználó és a Szolgáltató közötti jogviszony kizárólag elektronikus úton jön létre, a Felek külön írásbeli szerződést nem kötnek.

Jelen Szabályzat mindenkor hatályos változata elérhető a weboldalon. A Szolgáltató a Szabályzat megváltoztatásának jogát fenntartja, azzal, hogy a módosításokat ugyanezen a weboldalon közzéteszi. A Felhasználó az általános szerződési feltételek tudomásul vételével elfogadja, hogy rá nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes és a szolgáltatás igénybevételével hatályos.

A webshop működésével, a megrendeléssel, szállítási és fizetési feltételekkel kapcsolatos kérdéseivel Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási időben 08:00 órától 15:00 óráig áll a Felhasználók rendelkezésére.

I. A Szolgáltató adatai:

Columbus Klímaértékesítő Kft.
Cégjegyzékszám: 13 09 154307
Székhely: 2142 Nagytarcsa, Pesti út 15.
Képv.: Váradi György ügyvezető

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Telefon: +36 28 588 588
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

II. Alapvető rendelkezések

  1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  2. A webshopon közzétett bármilyen tartalom, akár részben, akár egészben a Szolgáltató szerzői jogvédelme alatt áll, így azzal a Szolgáltató hozzájárulása nélküli rendelkezés, így különösen annak bármilyen formában történő letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése bűncselekmény.
  3. A 2015-ös jogszabályi változások következtében nemcsak a terméket forgalmazókra, és telepítőkre vonatkozó kötelezettségek szigorodtak, hanem a telepíttetők (végfelhasználókra) vonatkozók is.

    A vásárlót érintő kötelezettségekről az NKVH (Nemzeti Klímavédelmi Hatóság) weboldalán folyamatosan frissülő „Jogszabályok” menüpontban tájékozódhat.

    Kérjük, hogy vásárlás esetén mindenképpen látogasson el a fenti weboldalra, hogy eleget tudjon tenni jogszabályi kötelezettségeinek (előtöltött berendezéseket érintő kötelezettségek, regisztráció-, valamint szivárgásvizsgálat-köteles berendezésekre vonatkozó előírások)!

III. Regisztráció

  1. A vásárlás regisztrációhoz kötött. A regisztráció során megadott adatokkal a Felhasználó a weboldalon közétett valamennyi Szabályzat - úgymint ÁSZF és adatvédelmi rendelkezések - rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek elfogadja.
  2. A regisztráció során a Felhasználó a következő adatait adja meg:
    • név*
    • email cím*
    • számlázási cím, ezen belül:
    • email cím*
    • cégnév
    • megszólítás
    • vezetéknév*
    • keresztnév*
    • utca, házszám, irányítószám, város, ország*
    • állam, tartomány, régió, megye*
    • telefonszám*
    • szállítási cím (amely a számlázási címen belül megadandó adatokkal részben egyező)

    A csillaggal jelölt adatok megadása kötelező. Az itt hivatkozott adatok a Felhasználó személyes adatai, amelyet a Szolgáltató a jelen Szabályzat szerint hivatkozott adatvédelmi rendelkezések szerint kezel és tart nyilván.

  3. A regisztráció mellett a Felhasználónak arra is lehetősége van, hogy a Szolgáltató hírlevél szolgáltatását igénybe vegye. Ezt a Felhasználó a „Hírlevél” melletti jelölőnégyzet kipipálásával teheti meg. A Felhasználó a hírlevél szolgáltatásról bármikor leiratkozhat. Felhasználó a hírlevél fel-, és leiratkozását szabadon módosíthatja.
  4. A regisztráció visszaigazolása
    A regisztrációt követően a Felhasználó egy automatikus rendszerüzenet formájában a regisztráció során megadott email címére visszaigazolást kap.

IV. A megvásárolható termékek, szolgáltatások

  1. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, és a termékről fotót jelenít meg.
  2. A termékek online, a webshopon keresztül rendelhetőek meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban a futárszolgálat útján történő fizetési mód kiválasztásánál nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, így az ebben az esetben külön kerül felszámításra. A csomagolási költséget a termék ára tartalmazza.
  3. Akciós ár bevezetése esetén, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználót az akcióval érintett termékkörről, az akciós árakról és az akció pontos időtartamáról, eladásösztönző ajánlat - így különösen az árengedmény, ráadás, illetve ajándék - ilyen jellegéről, igénybevételének feltételeiről, az eladásösztönző vetélkedő vagy nyereményjáték ilyen jellegéről, és az abban való részvétel feltételeiről.
  4. A megrendelés folyamata
    • 4.1. A vásárlás felhasználói regisztrációhoz kötött. A Felhasználó kiválasztja a terméket, és megjelöli, hogy az adott termékből hány darabot kér, majd a „Kosárba” feliratra kattintva a kiválasztott termék(ek)et kosárba helyezi.
    • 4.2. A Felhasználó a kosár tartalmát bármikor megtekintheti, és módosíthatja.
    • 4.3. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a szállítási mód kiválasztását követően, minden költséget tartalmaz.
    • 4.4. A kosár tartalmát a Felhasználó a „Megrendelés megerősítése” ikonra kattintással véglegesíti. A Szolgáltató a megrendelés megérkezését automatikus rendszerüzenet formájában elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja.
    • 4.5. A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonya megrendelésnek az ügyfélszolgálat általi visszaigazolásával jön létre (a továbbiakban visszaigazolás), a szerződés megkötése napjának ez minősül. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól (Elker. tv. 6. § (2) bek.), a Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszony nem jön létre.

V. A termék beszerelésének díja

  1. A termék ára a beszerelés díját nem tartalmazza.
  2. Felhasználó a termék beszerelése kapcsán kétféle lehetőség közül választhat:
    • 2.1. A termék beszerelését egy általa választott szerelő végzi.
    • 2.2. A termék beszerelését a Szolgáltató által ajánlott, a viszonteladói partnerhálózat tagja végzi.
  3. Mindkét esetben a termék kifizetése és átadása úgynevezett végfelhasználói tanúsítványhoz kötött, amelyet a Felhasználónak a 2.1. pont választása esetén még a termék kifizetése előtt kitöltve, elektronikus formában (scannelve) meg kell küldenie a Szolgáltató Ügyfélszolgálatának elektronikus címére. Amennyiben a Felhasználó a 2.2. pont szerint kéri termék beszerelését, a nyilatkozatot a Szolgáltató vállalja beszerezni, majd ezt követően a Felhasználót 5 napon belül értesíti.
  4. A nyilatkozat megküldése a termék kifizetését időben minden esetben meg kell, hogy előzze. A nyilatkozat megküldése a termék kiadásának feltétele. Jelen pont a mobilklíma és párátalnító vásárlására nem vonatkozik.
  5. A termék beszerelése körében, függetlenül attól, hogy a Felhasználó melyik opciót választja, a Szolgáltató a felelősségét teljes mértékben kizárja, tekintettel arra, hogy a termék beszerelésére és az eszerinti díjfizetésre a szerelő és a Felhasználó közötti külön jogviszony alapján kerül sor.
  6. A végfelhasználói tanúsítvány ezen a linken tölthető le.

VI. Fizetési módok

A fizetendő végösszegről a Felhasználó a rendelés visszaigazolásakor értesítést kap. A fizetendő végösszeg valamennyi, a termék árán felül felszámítandó költséget is tartalmazza.

  • a) Készpénzes fizetés
    Készpénzes fizetésre személyes átvétel esetében van lehetőség a Szolgáltató székhelyén, vagy futárszolgálat igénybevétele során.

  • b) OTP áruhitel konstrukció
    Amelynek feltételrendszeréről szóló tájékoztató ezen a linken érhető el.

A számla kiállítása: a fizetés jóváírását követően a Szolgáltató a jogszabályi előírásoknak mindenben megfelelő számlát állít ki, melyet a Rendelés csomagjában elhelyez, így juttatva el azt a Felhasználóhoz, a szállítás módjától függetlenül.

VII. A teljesítés

7.1. A megrendelések leadására bármikor lehetőség van, azonban a megrendelések feldolgozása és ennek visszaigazolása az Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében történik.

7.2. A Szolgáltató által vállalt teljesítési határidő a megrendelés visszaigazolását követően telefonon kerül egyeztetésre.

7.3. Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem tudja teljesíteni, mert a megrendelt termék, vagy a termék a megrendelés szerinti darabszámban nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót regisztrált e-mailcímén haladéktalanul tájékoztatni, felajánlva a résszállítást, vagy a rendeléstől való elállás lehetőségét. Döntéséről a Felhasználó az e-mail kézbesítésétől számított 3 napon belül írásban tájékoztatja a Szolgáltatót. Amennyiben 3 napon belül Felhasználó nem ad írásos visszajelzést, úgy rendelését a Szolgáltató semmisnek veszi, és erről e-mailben értesíti a Felhasználót.

VIII. Kiszállítás, átvételi módok és szállítási költség

8.1. Átvételi módok:

  • a) Személyes átvétel
  • b) Futárszolgálat (Házhozszállítás)
  • a) Személyes átvétel estén az átvétel díjmentes, minden más esetben a Felhasználó a megrendelt termék árán felül szállítási költséget köteles fizetni. Személyes átvétel esetén a Szolgáltató jogosult meggyőződni a terméket átvevő egyéb, a regisztráció során nem kért személyazonosító adatairól és lakcíméről a terméket átvevő személyazonosságának ellenőrzése keretében, annak meggyőződése végett, hogy a terméket az arra jogosult, azaz a Felhasználó, vagy annak meghatalmazottja veszi át. (Elker. tv. 13/A. (1) és (2) bekezdés) Amennyiben a terméket átvevő jogosultságát a termék átvételére nem igazolja, a Szolgáltató a termék átadását megtagadhatja.
  • b) Házhozszállítás esetén a szállítás fuvardíja bruttó 1500,- Ft darabonkénti díj fizetendő (egy készlet monosplit klímaberendezése egy darabnak minősül). A díjakról a tof.hu honlapon tájékozódhat.

 

8.2. A csomag átvétele és az ehhez kapcsolódó felelősség korlátozása

A szállításból, így különösen a helytelen vagy hibás szállítási cím megadásából fakadó jogkövetkezményekért a Szolgáltató a felelősségét teljes mértékben kizárja.

Futárszolgálat igénybevétele esetén a csomagok kézbesítésére a www.tof.hu oldalon megtalálható szállítási módok szerinti időszakban kerül sor. A Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. A sérülésből fakadó igényeit a Felhasználó a futárszolgálattal szemben érvényesítheti, azokért a Szolgáltató a felelősségét teljes mértékben kizárja. A futárszolgálat ÁSZF szabályzata a www.tof.hu oldalon található.

IX. Az elállás joga

9.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a magánszemély Felhasználó, mint fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, amelynek értelmében visszaküldheti a megrendelt terméket.

9.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó a megrendelt terméket átvette. A Felhasználót az elállás joga a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is megilleti. Ebből következően a Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a teljesítést a termék átvételét megelőzően megkezdi, mégpedig a VII/7.2. pontban vállaltak szerint.

A Felhasználó az elállás jogát az Ügyfélszolgálat alatt megadott e-mailcímen keresztül megküldött jognyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. sz. melléklet szerinti nyilatkozat minta felhasználásával is gyakorolhatja. Az elállási jognyilatkozatot a Szolgáltató haladéktalanul visszaigazolja.

9.3. A Felhasználó elállási jogának gyakorlása körében köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Felhasználó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

9.4. Elállás esetén a Szolgáltató a Felhasználó részére visszatéríti a termék árát, azonban

  • a termék beszerelése során keletkezett értékcsökkenést (pl. műanyag burkolat sérülése) a termék árába minden esetben beszámítja,
  • a termék beszerelésének díját a Szolgáltató vissza nem téríti, és
  • a termék visszaküldésének valamennyi költségét (csomagolás és visszaszállítás) a Felhasználónak kell viselnie. A Felhasználó a megrendelt terméket személyesen, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Szolgáltató részére. Amennyiben a Felhasználó a termék megfelelő visszacsomagolásáról nem gondoskodik, és emiatt a termékben kár keletkezik, a Szolgáltató ezt a kárt a beszereléssel együtt járó értékcsökkenésen felül a termék árába szintén beszámíthatja. A termék árát a Szolgáltató annak igazolt visszaérkezésétől számított 15 napon belül, banki átutalással teljesíti, e visszatérítési mód alkalmazásával a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terhelni.

9.5. A termékre irányadó egyéb garanciális szabályokról a Felhasználó a weboldalon tájékozódhat.

X. Panaszkezelés

10.1. A Szolgáltató elkötelezett az iránt, hogy a megrendelést a weboldalon vállalt minőségben, a Felhasználó megrendelése alapján és megelégedése mellett teljesítse. Amennyiben ennek ellenére a Felhasználónak a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kifogása merül fel, panaszát az Ügyfélszolgálat elérhetőségei között megadott e-mailcímen jelezheti.

10.2. A Szolgáltató a Felhasználó panaszát megvizsgálja, majd annak beérkezésétől számított 15 napon belül a panasz kivizsgálásának eredményéről visszajelzést küld a Felhasználó részére. Amennyiben a Szolgáltató a Felhasználó panaszát elutasítja, álláspontját indokolja. A panaszkezeléssel kapcsolatos igénybejelentéseket a Szolgáltató 1 évig őrzi.

10.3. A Felhasználó panaszának elutasítása esetén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhat a következő elérhetőségeken:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677

XI. Adatvédelmi nyilatkozat

11.1. A Szolgáltató, egyben Adatkezelő (a továbbiakban: Adatkezelő) elkötelezett az iránt, hogy a Felhasználók adatait a Szolgáltatás igénybevétele során a jogszabályokkal összhangban kezelje.

11.2. Az Adatkezelő teljes körűen biztosítja a Felhasználónak az általa megjelentetett valamennyi, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 2. § (1) bekezdése szerint, a törvény tárgyi hatálya alá eső tény, információ, adat (a továbbiakban együttesen: személyes adat) kezelésének szabályait, továbbá ilyen adat illetéktelen harmadik személy által történő megszerzése vagy felhasználása, esetleges nyilvánosságra hozatala elleni védelmet.

11.3. Az Adatkezelő az adatok megőrzése érdekében az adattároláshoz, feldolgozáshoz kapcsolódó informatikai és egyéb biztonságos adatkezelést elősegítő valamennyi intézkedést megteszi, biztosítja, a személyes adatokat zártan kezeli.

11.4. Az Adatkezelő gondoskodik arról, hogy a jelen szabályzatban foglalt valamennyi rendelkezést a Felhasználó megismerhesse, és részére hozzáférhető legyen.

11.5. Az Adatkezelő a VIII/8.1. pont a) alpontját kivéve a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi, azok helytállóságáért a felelősségét kizárja.

11.6. Az adatkezeléssel érintett tevékenységek és adatok köre a regisztráció során megadott adatok a III/2. pont szerint.

11.7. A személyes adatok tárolása, az információbiztonság

  1. Személyes adat csak az adatkezelés céljával összhangban kezelhető. A Szolgáltató a regisztráció során megadott adatokon kívül természetes személyazonosító adatokat nem tárol. A Szolgáltató a regisztráció során megadott adatokat egy adatbázisban tárolja.
  2. Az adatkezelés célja:
    • a) a weboldal szerinti szolgáltatásnyújtás biztosítása, kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás a Felhasználóval, a honlapon történő regisztráció, kapcsolódó kiegészítő szolgáltatások igénybevétele céljából történő adatkezelés (számlázás) (szűkített adatkezelési cél) és
    • b) hírlevél kiküldésének alapjául szolgáló adatbázis kezelés, marketing, promóció, az Adatkezelő profiljába illő szolgáltatás színvonalának növelése, ennek érdekében végzett piackutatás és a fogyasztói szokások felmérése (bővített adatkezelési cél)
  3. Az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó önkéntes hozzájárulása. A Felhasználó a regisztrációval hozzájárul személyes adatainak kezeléséhez.
  4. Az adatkezelés időtartama: az ügyfélkapcsolat fennállásáig, amely az adatkezelés célját tekintve az alábbiak szerint differenciált:
    • 4.1. A jelen ÁSZF szerinti jogviszony létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése, azaz a 11.7./2. a) pontban rögzített célból kezelt adatok körében – amennyiben a Felhasználó a regisztráció során a hírlevél szolgáltatást nem veszi igénybe, azaz arra nem iratkozik fel, vagy arról később leiratkozik - az adatokat törölni kell:
      - a szerződés létrejöttének elmaradását követő 7 napon belül,
      - a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően a termékre biztosított garancia lejártát követő 7 napon belül.
    • 4.2. Amennyiben a Felhasználó a hírlevél szolgáltatást is igénybe vette, ebben az esetben az adatok törlésére a Felhasználó hírlevélről történő leiratkozás iránti kérelmének beérkezése alapján, attól számított 7 napon belül kerül sor, függetlenül a 4.1. pontban meghatározott időtartamtól, tekintettel arra, hogy
      4.2.1. a Szolgáltató az adatkezelés céljának differenciálásától függetlenül a Felhasználók személyes adatait egy adatbázisban kezeli, és
      4.2.2. az ügyfélkapcsolatot a Felhasználó önrendelkezési jogának tiszteletben tartása mellett, kifejezetten a Felhasználónak az ügyfélkapcsolat (hírlevélről való leiratkozás) törlésére irányuló kérelmének a beérkezéséig tartja fenn.
    • 4.3. A Felhasználó regisztráció törlése iránti kérelmének beérkezése alapján, attól számított 7 napon belül, amennyiben a 4.1. és 4.2. pont szerinti esetek nem állnak fenn.
  5. Az Adatkezelő az adatok kezelése - így különösen azok tárolása, helyesbítése, törlése – a felhasználói tájékoztatás kérése, illetve tiltakozása során az elvárt védelmi szintet nyújtja.
  6. Az Felhasználóval egyéb, vele közvetlenül, vagy közvetve kapcsolatba nem hozható, beazonosíthatatlan – a továbbiakban anonim – adatok személyes adatnak nem minősülnek.

11.8. Adattovábbítás:

 

(1) Kiszállítás:

Az Adatkezelő részéről adattovábbításra a szállítás lebonyolítása érdekében kerül sor. A kiszállítást végző Szolgáltató adatkezelésére saját adatvédelmi szabályzata irányadó, amely elérhető a www.tof.hu oldalon. Ennek alapján a Felhasználó, a Szolgáltató és a kiszállítást végző Szolgáltató közötti viszonylatban:

  • c) A kiszállítást végző Szolgáltató részére továbbított és az általa kezelt adatok köre:
    • Magánszemélyek esetén név, születési hely és idő, anyja neve, telefonszám, lakcím, e-mail cím
    • Jogi személyek esetén jogi személy neve, székhelye, fiók- és telephelye, cégjegyzékszám, adószám, bankszámlaszám, ügyintéző neve, elérhetősége
    • Szállítási adatok (feladó, címzett adatai – név, felvételi, kézbesítési cím, telefonszám)
    • A szállítandó küldemény adatai (küldemény mérete, súlya, értéke, tartalma, stb.)
  • d) Az érintettek köre: a 7.1. b) pont szerinti szállítási módot igénybe vevő Felhasználó.
  • e) Az adatkezelés célja: A megrendelt termék kiszállítása/az online vásárlás teljesítése.
  • f)Az adatkezelés időtartama: a kiszállítást végző Szolgáltató saját adatvédelmi szabályzatában meghatározottak szerint.

Szolgáltató:
trans-o-flex Hungary Kft.
1239 Budapest, Európa út 12.
BILK Logisztikai Központ L1 épület
www.tof.hu
Ügyfélszolgálat
Telefon +36 1 8 777 400
+36 1 8 777 444
Fax +36 1 8 777 499
E-mail Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Adatkezelési jognyilatkozat elérhetősége:
http://www.tof.hu/public/tof_letoltheto_dokumentumok_adatvedelmi_nyilatkozat_150519.pdf

 

(2) Tárhely szolgáltató:

Cégnév: SalesAutopilot Kft.
Székhely: 1089 Budapest, Golgota u. 3., Magyarország
Teljes jogú képviselő: Khauth György ügyvezető
Cégjegyzékszám: 01 09 286773
Adószám: 25743500-2-42
A tárhely szolgáltató adatfeldolgozónak minősül.
Az adattovábbítás célja: adatok tárolása az Adatkezelővel kötött szolgáltatási szerződés alapján
A továbbított adatok köre: a regisztráció során megadott adatok (III/2. pont)
A tárhely szolgáltató gondoskodik az adatok biztonságáról, és azokról az informatikai hátteret biztosító technikai intézkedésekről, amelyek az adatok informatikai biztonságát biztosítják.

 

Egyéb esetben a Felhasználó személyes adatait, hozzájárulása nélkül az Adatkezelő nem továbbítja, nem teszi közzé, harmadik személy részére nem teszi hozzáférhetővé, kivéve, ha ezt jogszabály írja elő.

 

10.9. Jogorvoslati tájékoztatás

    1. A Felhasználó tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve – a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével – törlését az Ügyfélszolgálat alatt megadott e-mailcímen.
    2. A Felhasználó kérelmére az Adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó adatairól és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik ismerhetik meg az adatokat, valamint a Felhasználó adatkezeléssel kapcsolatos jogairól és jogorvoslati lehetőségeiről is.
    3. Panaszkezelés: A Felhasználó adatainak kezelésével kapcsolatos panaszát az Ügyfélszolgálat alatt megadott e-mailcímen küldheti el. Az Adatkezelő vállalja, hogy a panaszt annak beérkezését követő 15 napon belül kivizsgálja, és annak eredményéről a Felhasználót tájékoztatja.
    4. Jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a Szolgáltatónak a weboldalon megtalálható Adatvédelmi-, és kezelési nyilatkozatában foglalta irányadóak.

    Kelt: Nagytarcsa, 2016. május 13.

    Váradi György ügyvezető